Conscienciació del COVID

Vídeos de 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO s’ha format com agents cívics per conscienciar sobre l’impacte de la COVID-19 a la resta de l’alumnat de l’institut. Aquesta iniciativa s’emmarca dintre el projecte Aprenentatge i Servei, on després de formar-se, han editat i publicat diferents TIK TOK a les xarxes.
 A més a més, han explicat a la resta d’alumnat tota la problemàtica i s’ha complementat amb el joc de l’AMONG US.
Cada curs ha jugat a aquest joc, on l’impostor (simbolitzava que tenia la COVID), infectava a aquells que no complien la normativa. D’aquesta manera s’ha pogut arrodonir una tasca de conscienciació molt pedagògica i eficaç.