Comença la setmana Erasmus a l’INS La Sénia

El primer dia dels alumnes Erasmus al centre

L’arribada d’alumnes provinents de cinc països europeus marca l’inici de la setmana Erasmus a l’INS La Sénia

Avui, dilluns 13 de desembre, arranca la setmana en què ens visiten alumnes Erasmus amb una sèrie d’activitats de benvinguda que ha preparat el centre. Aquests alumnes venen de cinc països diferents: Xipre, Grècia, Croàcia, Portugal i Polònia.

Entre les diferents activitats de benvinguda preparades, hem pogut assistir a la classe de Grau Superior, on Orfelina Martí i Lara Masip juntament amb el seu alumnat han rebut als companys de les diferents nacionalitats. Han preparat una activitat sobre neologismes en anglès per veure com anomenem diferents conceptes més enllà de la seva definició. Tanmateix, han oferit un entretingut joc interactiu a partir de fitxes de dòmino.

Abans, han visitat el consistori municipal on una representació institucional i de l’equip directiu els ha oferit una calorosa benvinguda. El dia conclourà amb una visita guiada al centre històric de La Sénia per ensenyar-los els edificis i els monuments més importants de la nostra localitat. Des d’avui i fins al dissabte 18 els nous veïns internacionals duran a terme diferents activitats.

Nàdia Millán i Gabriel Daniel Luca

“El proyecto STEAMS está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut La Sénia y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”