Celebració dels ErasmusDays 2019 a l’institut de la Sénia.

El 10, 11 i 12 d’octubre se celebren els ErasmusDays arreu d’Europa; aquests són dies en què els participants en projectes Erasmus+ poden donar a conèixer el seu projecte compartint les activitats que realitzen.

Des de l’institut de la Sénia hem organitzat diferents esdeveniments per tal de commemorar els ErasmusDays  i donar-los a conèixer a la comunitat educativa. Les activitats organitzades giren al voltant dels dos projectes Erasmus+ en què participa el centre.

En primer lloc, l’alumnat del SIEI ha elaborat un mural i una presentació sobre la figura d’ Erasme de Rotterdam, personatge que dona nom a aquests projectes. Aquesta activitat giraria entorn al projecte KA1 “Apoyo y comprensión para un cambio en el aula que acoge a estudiantes especiales” (SUCCESS) que tracta sobre l’educació inclusiva.

Erasmo de Rotterdam from Rosa Serralta Garcia

El segon Erasmus+ que està en marxa al centre és el projecte KA2 “Science and sport speak the same Language” en què participa l’alumnat de quatre nacionalitats diferents. En aquest cas, l’alumnat de primer de batxillerat, que és qui participa en l’intercanvi del projecte, organitza un Mannequin Challenge al pati de l’institut on exposaran les banderes del països participants i d’Europa, el logo del projecte i d’Erasmus+ i pòsters dels ErasmusDays.

Notícia al Canal 21

Video autoeditat del Mannequin Challenge