MAQUETES DE CÈL·LULES

El darrer 13 de novembre, en el marc de l’assignatura de Biologia i Geologia, l’alumnat de 1r d’ESO vam presentar el resultat de l’estudi i l’anàlisi de les cèl·lules, construint-ne unes maquetes.

Imatge 1. Presentació de les maquetes per part de l’alumnat de 1 ESO. Lloc: Laboratori de Biologia i Geologia, novembre de 2019.

La realització d’aquest treball ens ha ajudat a aprofundir en el coneixement de la cèl•lula com a estructura bàsica dels éssers vius. Ens vam organitzar per distribuir en grups cada tipus de cèl·lula, de manera que vam representar les cèl·lules procariotes o eucariotes animals i/o vegetals, on es veien tots els orgànuls.

Imatge 2. Cèl·lula eucariota animal. Lloc: Laboratori de Biologia i Geologia, novembre de 2019.

Imatge 3. Cèl·lula procariota. Lloc: Laboratori de Biologia i Geologia, novembre de 2019.

Per fer-les vam utilitzar diferents materials, com ara: el porexpan, material reciclat, plastilina de colors, etc. A la classe les vam presentar i vam explicar com les havíem realitzat. Finalment les vam exposar al passadís perquè tothom les pogués veure, aprofitant que estàvem en el marc de la Setmana de la Ciència.

Imatge 4. Grup d’alumnes de 1 d’ESO. Exposició i presentació de les maquetes. Lloc: aula. Novembre de 2019.

Clica aquí per veure totes les fotos de l’activitat