Vídeo Projecte Menuda Badalona! 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van entregar i presentar aquest passat 8 de Juny al Museu de Badalona la maqueta que han estat treballant durant gairebé tot aquest curs escolar a les assignatures de TIC i de Tecno Aplicada. La maqueta, s’ha construït utilitzant la tecnologia d’impressió 3D així com també altres eines com el tall làser i ha recreat la Zona Esportiva Can Cabanyes. La presentació del projecte es va fer juntament amb altres set escoles del municipi participants, la regidora de cultura de l’Ajuntament de Badalona i els organitzadors del BDN Lab. S’espera que en un futur aquesta maqueta s’exposi al Centre comercial Màgic de Badalona abans de retornar finalment al centre. Aquest vídeo es va presentar el dia de l’entrega de la maqueta i mostra un resum del treball realitzat per els alumnes durant aquest curs escolar.