Tallers a l’Albéniz: crear i divertir-se amb la llengua

El mes d’octubre l’institut s’ha apuntat a un bon llistat de tallers que s’han repartit entre els grups de 1r, 2n i 3r d’ESO. Tots compartien l’objectiu d’impulsar l’expressió de l’alumnat en llengua catalana a partir de llenguatges diversos, atractius i actuals.

Els grups de 1r s’han introduït en el món dels mems, conegudíssim a les xarxes. Els de 2n han optat per la glosa, una altra forma de jugar i divertir-se amb el llenguatge. Finalment, dos grups de 3r d’ESO han participat en el taller de Heal Hop, que els ha estimulat a expressar emocions, preocupacions i somnis a través del ritme hip hop.

En tots els casos, l’experiència ha estat gratificant i profitosa. L’alumnat n’ha sortit satisfet i els professors presents en l’activitat n’han certificat la bona factura, així com la simpatia, gentilesa i professionalitat dels talleristes.

L’aposta ha estat, doncs, molt ben rebuda i valorada. Comproveu-ho vosaltres mateixos: una imatge val més que mil paraules, fins i tot quan les paraules són protagonistes de la història.

Glosa

Heal Hop AA (aula d’acollida)

Heal Hop 3A