PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES (2023)

El 16 de març passat es van celebrar les Proves Cangur, per a tots aquells que tenen curiositat o interès per les matemàtiques i van poder passar una bona estona resolent petits reptes amb enginy i destresa.

En el nostre centre, tres alumnes han quedat classificats dins dels primers 6% de participants del seu nivell.

L’alumne de primer d’ESO ARNAU MAS VERA, ha quedat classificat en el lloc 17è de 24.284 alumnes del seu nivell amb una puntuació de 131,25 punts.

L’alumne de primer d’ESO PAU BUENO LLURBA , ha quedat classificat en el lloc 579è de 24.284 alumnes del seu nivell amb una puntuació de 98,75 punts.

L’alumne de 1r de batxillerat CESC JOVÉ FAMADAS, ha quedat classificat en el lloc 75è de 4693 alumnes del seu nivell, amb una puntuació de 94,5 punts.

Moltes felicitats a tots i continueu gaudint de les matemàtiques !!