L’Albéniz a la Marató de Ràdio escolar de Badalona

Ens vam donar a conèixer el curs passat amb el nom de Ràdio No callem i aquest any hem tornat a ser-hi. El nostre alumnat d’acollida de 2n, 3r i 4t d’ESO ha participat en la Marató de Ràdio escolar de Badalona, organitzada pel CRP de la ciutat.

La veu del nostre institut s’ha fet sentir en l’entrevista a Pere Ribes i en un programa especial sobre música dels països d’origen de l’alumnat nouvingut Hem titulat el programa Ritmes del món i, en aquesta ocasió, hem comptat amb la col·laboració de dos alumnes de 2n i una alumna de 4t d’ESO que s’han encarregat, amb molta solvència, de la infrastructura tècnica.

La ràdio ofereix a l’alumnat nouvingut l’oportunitat de donar-se a conèixer i de fer-ho en la llengua d’acollida: és aixì que poden parlar de les seves inquietuds, de les seves aficions, del món que els envolta: el que han deixat enrere i el nou que encara descobreixen. Els agrada i ens agrada. L’any que ve repetirem!

Podeu escoltar la intervenció dels nois i noies de l’Albéniz en aquestes franges horàries de la gravació del programa de la Marató:

Entrevista a Pere Ribes: 16:34 a 36:29 i 2:24:30 a 2:45:25

Ritmes del món: 4:00:50 a 4:13:32.

Enllaç a la Marató de Ràdio

Trobareu més informació a: