Estrena de l’obra ‘Nit de Reis’

LA TROPA, el Grup de Teatre i Música de l’institut Isaac Albéniz, té el plaer de convidar-vos a l’estrena de la comèdia d’embolics NIT DE REIS, de William Shakespeare. El muntatge incorpora sis cançons interpretades  en directe i és especialment emotiu per a nosaltres en tant que és un doble homenatge: als quatre-cents anys de la mort de l’autor, celebrats  aquest 2016, i als cinc anys de vida del nostre grup que, precisament, va néixer també amb una altra adaptació de l’autor anglès, Somni d’una nit d’estiu.

L’estrena serà dimecres  31 de maig a les 7 de la tarda, al Teatre del Círcol Catòlic  de Badalona, i el preu de l’entrada és de 6 euros per a adults i 3 euros per a alumnes i ex-alumnes del centre.

Esperem veure-us-hi, estem segurs que us agradarà. Fins dimecres 31, doncs!

Departaments de Llengua i Literatura Catalana i de Música de l’institut.

2017_05_nitReis

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *