Agenda 2017-2018 i nou logotip

Els alumnes de 4rt, a l’optativa de Visual i Plàstica, elaboren cada curs l’agenda escolar per al curs següent. Aquest any també han creat un logotip nou, basat en el ja existent i que podeu veure ja en aquest mateix lloc web a la part superior esquerra de la pàgina inicial.

A les fotos de la cantina podeu veure l’exposició preparada per un grup d’aquests alumnes que, en el Projecte de recerca, s’han proposat explicar d’una forma molt visual i pedagògica el procés de creació de l’agenda i la presentació del nou logotip.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *