25 N: Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

Dins del Pla d’impuls a la Lectura, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha treballat contes curts d’igualtat de gènere per prendre consciència de la crua realitat que afecta tantes dones d’arreu del món.

El punt de partida ha estat un conte breu, La Carlota s’encoratja, que ha servit d’inspiració per reflexionar sobre el malentès que sovint pesa damunt d’una relació que es diu d’amor i, en realitat, és de domini i anul·lació de personalitat.

Enllaç a La carlota s’encoratja

L’alumnat del centre ha fet la seva contribució particular a la lluita per erradicar aquesta violència, estesa, silenciosa, però devastadora.

Fem arribar a la comunitat educativa el text que han llegit els nois i noies, així com els missatges breus i contundents que han escrit damunt d’un gran llaç lila:  gran com el seu rebuig de tota violència contra les dones.

També podeu consultar aquest enllaç en el bloc de centre que segueix les activitats dels grups durant l’hora de lectura.