XIII Marató de Ràdio escolar de Badalona

Cada any el CRP de Badalona organitza una Marató de ràdio escolar. Hi participen molts centres de la ciutat i, fins i tot, algun de fora. En les darreres edicions, la veu del nostre institut s’hi ha fet escoltar. Enguany hi hem participat amb un programa sobre Relats d’arreu del món.

Una representació de l’alumnat d’acollida i una colla d’alumnes de diferents nivells han aportat les seves creacions: llegendes tradicionals de Vietnam, Pakistan, Argentina; creacions originals amb ubicació concreta en l’espai: el Panjab, a l’Índia; el llac de Banyoles; el continent africà. I d’altres, emmarcades en un temps precís: la tarda de Halloween.

Una mostra variada però molt il·lustrativa de la creativitat i la bona feina dels/les nostres alumnes; també del seu sentit de l’esforç, la perfecció, el compromís.

Enhorabona a tots els participants en la Marató de Ràdio escolar 2023!

Des d’aquí, fem arribar la crida a tots els que s’hi vulguin sumar: la Marató 2024 ja està en marxa!

Us deixem algunes imatges de l’emissió en directe des del CRP i l’enllaç a l’enregistrament del programa. Si voleu escoltar la intervenció dels nois i noies de l’Albéniz, la trobareu a partir del punt 3:42:32.