GUANYADORA DEL PRIMER PREMI EN ELS V JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Els Jocs Florals Escolars premien l’expressió i la producció escrita dels alumnes catalans

La nostra alumna Marta Verkholyak ha quedat guanyadora dels V Jocs Florals

El passat dissabte 16 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya que convoca el Departament d’Ensenyament per a tot el territori català, tant a les etapes de primària com a les de secundària obligatòria.

L’acte es va celebrar a l’Institut Nacional d’Educació Física i va ser presidit pel conseller d’Ensenyament Josep Bargalló amb la presència d’altres autoritats dels Serveis Territorials de les diverses demarcacions. Va ser un acte solemne d’acord amb la importància del moment, ja que es tractava d’atorgar els primers premis absoluts en les diverses categories d’àmbit nacional. La sala era plena de gom a gom de joves escriptors d’arreu de Catalunya amb les famílies i els representants dels diversos centres, direccions i professorat.

Estem molt contents que la Marta hagi obtingut el màxim guardó, que representa el reconeixement públic a la seva art literària (sense menystenir el primer premi obtingut en el certamen Sambori-Òmnium). D’altra banda, n’estem molt orgullosos per tal com fa d’excel·lent ambaixadora del nostre institut.

Per acabar, animem la Marta que segueixi recorrent el camí de l’escriptura i que ens permeti continuar gaudint del seu geni creatiu.

MOLTES, MOLTÍSSIMES FELICITATS DE PART DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ALBÉNIZ!!

Ah, us convidem a llegir l’obra guanyadora “Les cicatrius d’un poeta”.

Imatges del del lliurament de premis