V JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

A l’Albéniz estem d’enhorabona! Felicitem la Marta Verkholyak altra vegada pel nou èxit obtingut pel seu bon fer literari. El proppassat dijous 17 de maig ha rebut el premi com a finalista a l’acte de lliurament dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya en la fase territorial de Barcelona Comarques. A l’acte hi han assistit els finalistes seleccionats de les diferents categories de primària i secundària obligatòria. Finalment, el jurat ha proclamat els guanyadors, entre els quals es trobava la Marta.

Ara competirà, en la fase nacional, amb tots els altres finalistes de la seva categoria (alumnes de 3r i 4t d’ESO) de tot Catalunya. Així, doncs, ja ha estat convocada per al dia 16 de juny en què es faran públics els guanyadors absoluts de cadascuna de les categories.

Aquest certamen és convocat pel Departament d’Ensenyament i té un àmbit nacional. La cinquena edició d’aquests Jocs Florals contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat amb l’objectiu de potenciar la creació literària.

FELICITATS, MARTA!! MOLTA SORT!!

Fotos de l’acte