Publicació del barem provisional de les preinscripcions (NOVETATS)

IMPORTANT – Incidència en la llista de barem provisional de l’obligatòria
S’ha detectat una incidència en el llistat de barem provisional que fa que alguns alumnes que tenen la sol·licitud validada no surtin en aquest quan coincideix que hi ha un altre alumne, que té el mateix codi anonimitzat de sol·licitud, que ha demanat en mateix ensenyament i nivell.

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades.

Estem treballant per resoldre la incidència al més aviat possible. Avisarem amb una noticia a l’aplicació quan els llistats es generin correctament

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per la vostra col·laboració

Podeu consultar les llistes en aquest enllaç que funciona correctament

Si hi trobeu cap discrepància, podeu presentar reclamacions a la llista entre el 2 i el 5 de juny per telèfon o fent-nos arribar un correu:

• Adreceu el correu a la nostra adreça a8001431@xtec adjuntant-hi la documentació que justifica la vostra reclamació.
  • Si preferiu contactar telefònicament (93 383 05 11), l’horari d’atenció és de 09:00 a 13:00.

Recordeu que en aquest altre enllaç trobareu el detall del calendari de preinscripcions.