Proves PISA al nostre institut

El nostre centre ha estat seleccionat per participar al pilotatge de la prova d’avaluació internacional PISA 2018 que tindrà lloc divendres 28 d’abril del 2017, amb alumnat escollit aleatòriament.

PISA és l’acrònim de Programme for International Student Assessment (Programa per a l’Avaluació Internacional de l’Alumnat). Aquest estudi avalua, des de l’any 2000, el rendiment de l’alumnat de 15 anys en diverses competències: la comprensió lectora, la matemàtica, la científica i la financera. PISA ha estat dissenyat per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir, així, a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *