Premis Sambori Òmnium 2018

La nostra alumna Marta Verkholyak de 4t d’ESO, amb l’obra Les cicatrius del poeta, ha quedat novament finalista de la categoria de 2n cicle de secundària del Premi Sambori Òmnium de narrativa a la demarcació de la Serralada Litoral (Badalona-Barcelonès Nord, Maresme i Vallès Oriental).

El passat dissabte 17 de març, a l’Espai Escènic Ca N’Humet d’El Masnou, va tenir lloc el lliurament del premi, i la Marta va tenir ocasió de rebre el guardó en un acte solemne i alhora festiu.

El Premi Sambori abasta el conjunt de territoris de parla catalana i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres, fomentar l’ús i prestigi del català en l’àmbit escolar tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Ara només ens queda desitjar-li molta sort de cara al Premi Sambori Òmnium Catalunya, d’àmbit nacional, en el qual Marta competirà amb els finalistes de totes les altres demarcacions de Catalunya.