Festa de Graduació alumnes de 4t ESO

Tot a punt; dijous 27 de juny, passades les cinc de la tarda, els nois i noies de 4t d’ESO de l’INS Isaac Albéniz estaven a punt per a la seva festa de comiat. Es movien en l’aire sufocant de la tarda molts records, una claror nítida d’amistat i un vel discret d’enyorança; però els somnis guanyaven la batalla. No era temps de lament, ni hora de llàgrimes. Hi ha comiats que no entenen el dol, que no giren els ulls enrere, sinó que llancen la mirada al futur per projectar-hi un munt d’il•lusions. El nostre, el vostre, fou d’aquesta mena.

El destí, misteriós, imprevisible, a voltes desfà i refà el somni de cadascú, però el goig indescriptible d’haver-lo engendrat i nodrit, a còpia de dies i setmanes, amb la mirada dels uns i dels altres, amb la pluja fina dels errors i dels encerts, és privilegi de qui té tots els matins de demà per dibuixar projectes a l’horitzó. Per això la rialla dels nostres alumnes era ahir, com sempre, tan de veres, tan invencible: una arma segura per guanyar tots els combats. Que així sigui!

En aquest enllaç trobareu imatges de la festa