Bàsquet solidari

Benvolguts/des

Us fem saber que el proper divendres 11 de Novembre un combinat d’alumnes de l’ ESO, tan masculí com femení, entrenats per alumnes de Batxillerat participaran a la 5a edició del Bàsquet Solidari a les pistes del Màgic amb la finalitat de recaptar aliments.

És una iniciativa dels alumnes del Col·legi Badalonès juntament amb el Banc d’aliments. Per això us demanem la vostra participació portant aliments (llegums, pasta, arròs, conserves, llet amb tetra brik…. ) durant aquestes dues setmanes.

Els punts de recollida són:

• consergeria

• despatx de direcció

En nom dels alumnes participants i del departament d’ EF us donem les gràcies per la vostra col·laboració.

A la imatge adjunta podeu veure el cartell oficial de l’event.2016_11_trobada-basquet-solidari-2016-2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *