Baetulonis schola MMXVIII A.D: Sol versus pluviam

Quina edició, la d’aquest any! Tot va començar amb la convocatòria inicial, que dóna als dos centres el tret de sortida de tot el procés, i va continuar, com cada any, amb una sessió preparatòria al Museu de Badalona sobre els Ludi i la Tabula hospitalis, protagonista de la XIV Magna.

Finalment arriba el dia i gaudim d’un dissabte rodó, amb afluència de col·laboradors, alumnes novells, alumnes experimentats i exalumnes que no se’n cansen i i són un puntal formidable per als professors. També va ser destacable la quantitat de públic que ens va visitar, entre el qual professorat i famílies dels dos centres, cosa que s’agraeix moltíssim. I fins i tot alguns membres del consistori badaloní es van interessar per la tasca pedagògica que duem a terme entre tots. L’alcaldessa Dolors Sabater venia acompanyada pel tinent d’alcalde José Téllez, que tot parlant ens va recordar que havia estat exalumne de Grec i Llatí a l’Albéniz. Quants records em van venir al cap de la seva promoció…

Foto d’equip dissabte a la tarda, acompanyats de Dolors Sabater i José Téllez

Diumenge, en canvi, el temps no va acompanyar i per consell dels representants del Museu, un cop consultades les previsions meteorològiques, vam decidir anul·lar el taller. Amb recança vam marxar cap a casa, doncs, i us he de dir que em va saber greu especialment pels que dissabte no hi vau poder participar i diumenge estàveu a la porta del Museu disposats a gaudir de l’experiència. Caldrà tornar-ho a provar l’any vinent, no us sembla?

Mirem cap endavant i comencem a preparar la nova edició, amb més ganes que mai. I per aconseguir-ho, vet aquí algunes imatges que m’han fet arribar de dissabte al matí. Oi que fan venir ganes de repetir-ho?

Si voleu conèixer més detalls cliqueu aquí.