3r Trimestre

Benvolgudes famílies,

Com ja sabreu, comencem el tercer trimestre avui dia 14 i de manera telemàtica. Per tal de facilitar l’accés a les feines per part de tot l’alumnat, a més del mail dels tutors, anirem penjant setmanalment aquí les feines a fer per a cadascun dels cursos.

Com ja deveu haver sentit pels mitjans, les activitats d’aprenentatge serviran per mantenir la rutina d’estudi dels vostres fills/es i per sumar en positiu de cara a l’avaluació final.

Recordeu que l’alumnat pot estar en contacte amb el tutor i la resta d’equip docent per aclarir qualsevol dubte mitjançant les adreces de correu incloses a les graelles.

En breu us informarem de com es duran a terme les recuperacions del segon trimestre.

Seguim pendents de rebre informació oficial del Departament d’Educació. Us en mantindrem informats.

Setmana de l’1 de juny  al  5 de juny

Setmana del 25 de maig  al  29 de maig