L’Aula d’Acollida arrela a la ciutat

Conèixer per compartir, per pertànyer, per estimar. L’Aula d’Acollida de l’Albéniz ha obert la porta  de l’institut per trepitjar carrers i places, per escoltar la veu d’una ciutat que parla sempre i parla a tothom.
La primera sortida ens va portar als barris de l’entorn del… Llegeix més»

Concert de Santa Cecília

Concert de Santa Cecília.
Després d’un any de pandèmia, aquest concert ha suposat un pas més cap a la tan enyorada normalitat. La música ens ha envoltat de sentiments i emocions a través de les veus i els instruments dels nostres alumnes.
Aquí teniu les gravacions i les fotografies del que… Llegeix més»

Els i les alumnes visiten Tàrraco

Dimarts 9 de novembre l’alumnat de Clàssiques va fer un viatge en el temps per endinsar-se en el passat romà de Tarragona. L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat va guiar el de 4t d’ESO en un periple per Tàrraco. Tot un luxe!

La ràdio entra a l’Albéniz

L’alumnat de 1r A d’Expressió  escrita participa en el concurs de Badalona Matí (Ràdio Ciutat de Badalona). La proposta parteix d’un exercici de redacció sobre aquesta temàtica: El meu millor record de Badalona. Els nois i noies s’han engrescat, han reballat i han fet bona… Llegeix més»

A teatre amb La Víctor C.

Després de molt, massa temps sense trepitjar platea, hem tornat a seure davant d’un escenari per veure i escoltar teatre en català.
Dimecres 20 d’octubre, el grup de modalitat de Literatura catalana de segon de batxillerat assisteix a la representació de La Víctor C., a la… Llegeix més»

Acte d’inauguració dels PFI de Badalona

El passat 19 d’octubre els alumnes del PFI de Jardineria i Pintura van assistir a l’acte d’inauguració dels PFI  de Badalona amb la presència de la Regidora d’Educació, Cultura i Joventut.
Va ser una sessió destinada a encoratjar  l’alumnat   donant-li veu i visibilitat. L’Ajuntament va fer… Llegeix més»

Sortida al Caixaforum

Sortida al CaixaForum.
Els nostres alumnes de 4t d’ESO que cursen les optatives de Música i Visual i Plàstica han fet una visita al CaixaForum per gaudir d’una visió virtual de l’art a través de l’activitat tridimensional “Symphony”:un viatge a través de les emocions i la música… Llegeix més»