Bones Festes !!

L’Institut Isaac Albéniz us desitja a totes i a tots un bon Nadal i una bona entrada d’any.
Nadala guanyadora d’aquest any feta pels alumnes de 1r d’ESO

Enllaçats contra la violència.

L’institut Isaac Albéniz rebutja tota violència. Amb motiu de dia Internacional de l’eliminació de la violència contra la Dona, l’alumnat de segon cicle de l’ESO de l’Isaac Albéniz s’uneix per denunciar la violència contra les dones.

Bàsquet solidari

Divendres 13 de desembre, l’equip femení i masculí de bàsquet de l’ Albéniz , entrenats per alumnes de batxillerat han participat a la VIII edició del Bàsquet Solidari pel gran recapte d’aliments .
Com cada any, els i les alumnes s’han implicat perquè la jornada fos… Llegeix més»

Visita de Bàrcino

Fa unes setmanes, l’alumnat de clàssiques de 4t i batxillerat vam visitar Bàrcino, la Barcelona romana. Per fi ja tenim l’article de la Mònica i l’Anna al nostre bloc docent De itinere, on s’explica la jornada. Animeu-vos a llegir-lo i descobrir… Llegeix més»

Concert de Santa Cecília 2019

Torna el 22 de novembre, com cada any; la música puja a l’escenari i es fa el silenci. Escoltem en la veu dels que canten uns mots que diuen el que tots voldríem dir, però no en sabem prou. El ritme dels instruments acompanya el… Llegeix més»

Bàsquet Solidari

INS ISAAC ALBÉNIZ DPT. EDUCACIÓ FÍSICA
TROBADA BÀSQUET SOLIDARI i
EL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS
Benvolgudes famílies i companys/es
Us fem saber que el proper Divendres 13 de Desembre un combinat d’alumnes de l’ ESO, tan masculí com femení, entrenats per alumnes de Batxillerat participaran a la 8a… Llegeix més»

Christmas workshops

Benvinguts !!

Amb aquest codi QR podreu accedir a la primera gravació de l’alumnat d’Acollida del centre: us saluden en les seves llengües de procedència. Una bona manera de començar a establir sinergies.

Visita a Can Ruti

L’alumnat de 2n de batxillerat de Biologia ha assistit  a l’Open House de l’hospital Trias i Pujol, dins la setmana de la ciència. Després d’una xerrada al voltant del tema de la recerca, amb investigadors del campus, l’alumnat es va repartir per diferents centres: Institut… Llegeix més»