Festa de Carnestoltes 2018

Aquest divendres vuit de febrer hem celebrat el Carnestoltes al nostre centre i la veritat es que la majoria dels nostres nois i noies han vingut disfressats i amb ganes de passar-s’ho d’allò més bé, encara que no tots  o totes participessin directament en les comparses.

A primera hora tots els grups han ultimat les seves disfresses en les respectives aules i, després de passar pel pati per esmorzar, tothom tenia ganes d’entrar al pavelló per prendre lloc i començar a gaudir de la festa, ja siguin professors o alumnes.

Mica a mica tothom s’ha anat acomodant i ben aviat han començat els balls amb una espectacular actuació per part dels organitzadors de la festa, unes noies de quart amb un infiltrat que intentava passar desapercebut entre elles. Després, una bona representació dels treballadors del centre ha representat la seva coreografia abans que els diferents grups d’alumnes iniciessin la seva participació en el concurs de comparses.

Els de primer van obrir el concurs amb moltes ganes de fer-ho bé i, realment, tal i com vam poder comprovar, així va ser.

Després els van prendre el relleu una representació de les diferents tutories de segon i val a dir que no es van quedar gens enrere ni amb la seva indumentària ni amb els seus balls.

Els grups de tercer van continuar la festa participant amb dues comparses on hi havia també membres de les altres tutories del mateix nivell.

La darrera actuació va ser la de les noies de quart que van representar una sola coreografia, però que van dedicar a les víctimes de la violència de gènere de l’any 2017, que cal no oblidar mai i cal tenir sempre present com a punt de partida per a poder eradicar aquesta lacra social.

El jurat va tenir molta feina a deliberar, perquè tothom ho havia fet molt bé i, al final, hi havia tres grups empatats a punts que es disputaven el concurs.

Finalment, el grup de 1C va ser el guanyador global d’aquest any i el de 3A va quedar en segona posició.

Una vegada comunicat el veredicte, aquestes dues comparses van tornar a actuar i d’aquesta manera, la festa d’enguany es va donar per finalitzada.

S’ha d’agrair als organitzadors, als participants i al públic la tasca ben feta per part de tots, ja que això va fer que tot  sortís rodat i la festa resultés molt àgil i animada.

Moltes gràcies i fins la propera.