Beca Amancio Ortega

L’alumna Íngrid Castro de 4t A  ha obtingut una beca de la “Fundación Amancio Ortega” per anar a cursar el batxillerat al Canadà el pròxim curs.

El projecte consisteix en 600 beques, 100 de les quals per estudiants de Galícia i les altres 500 per alumnes de la resta de comunitats autònomes, que cobreixen el 100% de les despeses per cursar el que seria el nostre primer de batxillerat al Canadà o Estats Units, facilitant així una immersió total en un entorn de parla anglesa tan a nivell lingüístic com cultural.

Es tracta d’una beca d’una durada de deu mesos, molt reconeguda i que pocs alumnes aconsegueixen.

Si algun alumne hi està interessat de cara a properes convocatòries aquí en teniu el link:

Moltes felicitats Íngrid!!!

Lidia Villena