Alumnes premiades en un programa d’emprenedoria

Aria Pulita

L’equip format per cinc alumnes de 1r de batxillerat del nostre institut ha quedat entre els 35 finalistes de tota Espanya participants en el Premi Repte Emprèn 2017 que organitza La Caixa.
Les alumnes participaran en la 3a edició del Campus Repte Emprèn que es celebrarà del 3 al 6 de maig de 2017. Allà podran millorar el seu projecte i optar a un premi final consistent en un viatge formatiu a Silicon Valley pels 5 equips guanyadors. Les alumnes premiades són Judith Lopera, Maria Roca, Lídia Rodríguez, Laura Miranda i Wisal Doudour. Moltes felicitacions a totes elles!