Tallers de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n ESO durant aquest mes de novembre duu a terme dos tallers a les hores de tutoria en què treballaran temes tan importants com l’alcohol i el bullying.

Taller sobre l’alcohol: “OH”

Activitat adreçada als alumnes de 2n d’ESO.

Taller per incidir en les actituds en relació amb l’alcohol, ja que és una substància legal, molt present en la nostra cultura i que pot produir estats d’ebrietat severs.

Aquest taller l’imparteix personal especialitzat de l’associació GASS, Grup Associat pels Serveis de Salut.

Taller de prevenció del bullying: “I a tu, que t’importa?

Activitat adreçada als alumnes de 2n d’ESO.

Amb aquest taller s’intentarà fer entendre i prevenir les causes del “bullying”, transmetre models socials i de relació, positius i igualitaris i millorar la relació entre els alumnes fomentant l’assertivitat.

Pepi Martínez