1r d’ESO estudiarà la vegetació de Collserola

El proper dilluns 18 i dimarts 19 els alumnes de 1r d’ESO marxen a Can Coll tot el matí per fer la descoberta de la vegetació. Farem servir claus dicotòmiques per reconèixer espècies vegetals, mesurarem diferents paràmetres i compararem dos boscos diferents que podem trobar a Collserola. Anirem caminant des del centre fent una passejada per gaudir dels camps i els boscos que tenim a la vora.

Prepareu-vos bé per un dia a l’aire lliure:

• Calçat i roba còmoda per caminar per muntanya, cal portar roba d’abric.
  • Si hi ha previsions de pluja, porteu paraigües (millor que els impermeables perquè permeten prendre notes).
  • Esmorzar (evitareu residus si porteu carmanyoles, tovallons de roba i cantimplores)

Si voleu saber el que farem podeu mirar el següent PRESENTACIÓ

O veure l’excursió que van fer altres alumnes del centre: LINK1, LINK2