Els de 1r ESO van al Museu Egipci de Barcelona

El dia 7 de febrer tot l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut, coincidint amb la temàtica que estan treballant a socials, va anar a Barcelona a visitar el museu egipci de la Fundació Clos.

La sortida va estar molt bé, perquè, a part de visitar les sales del museu en petits grups i acompanyats per un monitor que anava explicant el que tenien al davant, també van poder dura  terme un taller.

El taller va consistir en repassar com varen ser els diferents sistemes d’enterrament a l’antic Egipte i amb una part pràctica on tots hi van participar. Es tractava de momificar un cos de dimensions gairebé humanes on cada alumne/a hi va tenir el seu paper: uns embenaven el cos  i els altres anaven posant els diferents amulets, dels quals també se’n va explicar el significat i funció.

Va ser una experiència molt interessant i tot l’alumnat i professorat acompanyant la van gaudir de valent,

Jordi