Primers auxilis al Gorgs

El divendres dia 11 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO va fer un taller de Primers auxilis de 3 hores per grup, al centre.

El taller va ser impartit per tres persones que treballen en Emergències de la Generalitat. Les explicacions i les pràctiques es van fer a l’aula de cada grup tutoria. Tant l’alumnat com el professorat valoren aquesta experiència molt positivament per la gran utilitat que tenen els continguts tractats, ja que, a més de les explicacions teòriques, van poder fer pràctiques de diverses tècniques de primers auxilis molt útils per a qualsevol persona que es pogués trobar davant d’una emergència. Recordeu el PAS: Protegir, Alertar i Socórrer.