Visita al Museu Egipci

Sabíeu que els egipcis no tenien esclaus? O que creien que a l’altra vida haurien de treballar eternament i per evitar-ho s’enduien a la tomba unes figuretes que treballarien per ells? Sabeu llegir jeroglífics? Sabíeu que els romans van fer mòmies també?

El passat dijous 9 de novembre els alumnes de 1r d’ESO van fer una visita al Museu Egipci on van poder aprendre moltes coses sobre la cultura, la religió i les creences d’aquell imperi. Vam llegir jeroglífics, vam aprendre com dormien, com es vestien, el significat de les pedres i els seus colors, vam aprendre coses molt interessants sobre les mòmies…

La visita va acabar amb un taller on ens van explicar com feia la momificació i finalment els alumnes van poder acabar el ritual llegint els textos sagrats d’un papir i col·locant les ofrenes sobre la mòmia.

Ens vam separar en diferents grups, aquí teniu un recull:

Aquesta visita també es va poder seguir virtualment gràcies a twitter on es van fer diferents vídeos amb Periscope de les explicacions. Aquí teniu el recull de la visita: