LA IL·LUSIÓ DEL MÓN DEL CIRC ENTRA A L’EUGENI PER HALLOWEEN

Divendres passat, el pati de l’Eugeni es va transformar en una enorme carpa de circ. Amb motiu de la celebració de Halloween i de la Castanyada, els alumnes de l’ESO van gaudir d’un matí diferent.

Per unes hores, van deixar llibres i quaderns a banda i van posar-se a la pell de malabaristes, equilibristes, funambulistes i altres artistes del circ. De la mà de monitors experts, van poder experimentar amb diferents tècniques i instruments propis d’aquest món.

D’altra banda, i amb l’ajuda dels alumnes de Batxillerat, es va dur a terme un taller de mascaretes. Els alumnes van confeccionar amb paper una mascareta que van pintar amb motius inspirats en la festivitat de Halloween. Fantasmes, vampirs, ratpenats i carbasses van ser algunes de les propostes esgarrifoses que van sorgir de la ment dels alumnes.

Va ser un matí especial i amb una finalitat molt clara: oblidar per uns moments l’angoixa que està provocant la Covid i substituir-la per diversió i somriures. Tenim la seguretat que ho vam aconseguir. (#POEFA).

Laura F.

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *