2n PREMI: LIP DUB. SANT ROC PER LA FI DE LA FEMINITZACIÓ DE LA POBRESA

XVIè CONCURS PER L’ERRADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

Entre 53 obres y 125 persones participants dels llocs més diversos de Catalunya: Cornellà, Lleida, Banyoles, Tortosa, La Ràpita, Mataró, Pallejà, Piera, Badalona, El Prat de Llobregat, Castelldefels, Barcelona, Esplugues Llobregat, Martorell. El Lip Dub realitzat per l’alumnat de l’ESO, del nostre institut, ha estat premiat, en la modalitat aula-grup centre educatiu, amb el segon premi. El jurat ha valorat la qualitat, la preparació, la cura, la creativitat, l’impacte i sobretot la implicació en la prevenció de les violències masclistes com la mirada positiva de futur.

Si voleu veure la resta de les obres ho podeu fer a la web de la Plataforma

Felicitem i agraïm a tot l’alumnat  i a tota la comunitat educativa per fer-ho possible,

Felicitats!!!!

(Clicant sobre la imatge pots accedir a la intervenció del nostre company Abel després de rebre la notícia del premi)