Harmonia 2.0. – Una experiència hortolana de l’institut Giola de Llinàs a l’institut El Til·ler de les Franqueses.

En la línia acostumada de propiciar des de la nostra associació la formació, el contrast i la reflexió sobre els àmbits en què actuem com a voluntaris, hem previst d’acollir i difondre una experiència hortolana que ens arriba de l’institut Giola de Llinars i que considerem interessant. Aquí teniu un breu amb l’enunciat de l’activitat tal i com es planteja:

“Educar per transformar: estudis agraris que inclouen el cooperativisme, el treball per projectes i la participació activa de l’alumnat” “En aquesta xerrada coneixerem el cas del cicle formatiu de grau mitjà Producció Agropecuària del Institut Giola (Llinars del Vallès). Es tracta d’un cas molt particular on, amb la intenció de donar un enfocament agroecològic, han aconseguit tractar de forma transversal tots els continguts del cicle formatiu i posar en pràctica vàries metodologies de treball, entre elles la Sociocràcia (aconsegueix la participació real, activa i igualitària de l’alumnat en l’organització i la presa de decisions del cicle agrari, així com en el seu propi procés d’aprenentatge). Ens ho explicaran tot i farem un taller pràctic de sociocràcia.”

Inicialment, l’activitat està programada per al proper dilluns, 27, a les 17.00 a l’institut El Til·ler de les Franqueses.

Us hi esperem!!!

Harmonia 2.0.