ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR (nou)

Benvolgudes famílies,

Tal i com es va informar, el 2 de novembre es va iniciar el procés per a la selecció de nous membres per al Consell escolar publicant el cens de cadascun dels sectors. El llistat del sector famílies es troba al taulell d’anuncis de l’institut, endreçat pel primer cognom de l’alumne. Podeu revisar que tot sigui correcte i en cas que calgui fer alguna esmena, podeu passar per Secretaria fins el dia 5 de novembre.

Us avancem que cal renovar tres representants del sector pares. Penjat a la pàgina web trobareu el document per a la presentació de candidatures, que podeu fer arribar a la secretaria del centre fins el 12 de novembre. No cal que us digui que és de vital importància la continuïtat de la vostra representació i que tenir persones en reserva garanteix el normal funcionament del Consell escolar.

Les votacions del sector famílies seran el dimecres 24 de novembre de les 16 h a les 19 h. A la mesa electoral hi ha d’haver pares i mares i es farà per sorteig el dia 8 de novembre. Ens posarem en contacte amb aquestes persones el mateix dia 8.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR (1)

MODEL PRESENTACIÓ CANDIDATURA CE

FULL DE CANDIDATURA EDITABLE (NOU)