Resultats PAU juliol 2020

Estimades famílies,
El centre vol felicitar als seus alumnes de 2n de batxillerat que s’han presentat a les PAU en la convocatòria de juny d’aquest curs, ja que tots i totes han aprovat i molts han destacat amb notes excel·lents.
Molta sort en la nova etapa que esteu a punt d’iniciar!!!
Enhorabona!!!… Llegeix més»

Objectes perduts del curs 2019-2020

Estimades famílies,
Us informem que hi ha roba i altres objectes en l’espai d’objectes perduts de l’institut. Els alumnes als quals pertany cada cosa, o els seus familiars, poden passar a recollir-lo al centre fins al divendres 17 de juliol. Un cop passada aquesta data, tot el material es donarà a Càritas.… Llegeix més»

OBERTURA DE LA CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR ESCOLAR 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Us informem que la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al curs 2020-2021 ja ha estat publicada avui al BOPB. Així doncs s’inicia el període de recepció de sol·licituds a partir de demà 4 de juliol fins el 24 de juliol, ambdós inclosos.
Trobareu tota aquesta documentació de la nova convocatòria al web del Consell Comarcal: http://www.vallesoriental.cat/ambits/politiques-socials/ajuts-de-menjador-escolar/nova-convocatoria-dajuts-de-menjador-curs-2020-2021/
Si us cal la documentació en paper, podeu passar per l’institut i us la donarem.… Llegeix més»

Crèdit de síntesi de 1r d’ESO

Municipi de Les Franqueses del Vallès… ja tenim els equips guanyadors del crèdit de síntesi de 1r d’ESO!!!! Compartim el podi amb la classificació. Sembla ser que el senyor Basswood ho seguirà tenint difícil per triar, ja que han sortit propostes molt i molt bones!!! Ens ha comentat que en els propers dies els equips impulsors rebran un correu electrònic amb la proposta final… serà acceptada per l’alcalde?… Llegeix més»

Horari esglaonat de l’alumnat per a recollida de material i llibres

Benvolgudes famílies,
Estem organitzant la recollida del material i llibres per part de l’alumnat. Us enviem els horaris per fer aquesta recollida de forma esglaonada.
Cal recordar les normes bàsiques:
entrada en grups de 5
NO es poden fer grups a l’entrada del centre
ús obligatori de mascareta i guants
ús del gel hidroalcohòlic en entrar i sortir
entrada i sortida de l’aula de manera àgil i ràpida
accés a l’aula acompanyats d’un membre de l’Equip Directiu… Llegeix més»

Beques d’activitats extraescolars i beques per l’ajut escolar (material i llibres)

Estimades famílies,
Us informem que el període per a la presentació de les sol·licituds de beques d’activitats extraescolars i de beques per l’ajut escolar (material i llibres) del municipi serà del 18 de juny a l’1 de juliol de 2020, ambdós inclosos.
Us adjuntem els models de sol·licitud on s’indica la documentació a presentar, els diferents annexos i les indicacions per tramitar cadascuna de les sol·licituds.
Si alguna família no pot imprimir els documents per la circumstància que sigui, pot passar pel centre a recollir els impresos a partir del dilluns 22 de juny, sempre seguint les estrictes mesures d’higiene que es marquen des del Departament de Salut.… Llegeix més»

Crèdit de síntesi de 1r d’ESO

Eppp!! L’alumnat de 1r d’ESO està treballant en l’elaboració d’un projecte d’un parc temàtic a Les Franqueses del Vallès per encàrrec d’un inversor americà!!! Els grups de 1rA l’estan fent a Bellavista, els de 1r B a Corró d’Amunt, els de 1r C a Corró d’Avall, els de 1r D a Llerona i els de 1r E a Marata!!! Els professors-assessors els estan donant un cop de mà, però el projecte només sortirà si els equips treballen de manera cooperativa. De moment, dimecres ha de sortir una proposta guanyadora de cada classe, però finalment… on voldrà el senyor Basswood construir el parc temàtic???… Llegeix més»

Recopilació de records per la promoció de 4t