Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu, curs 20/21

Estimades famílies,
Us informem dels ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
El termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020
Podeu consultar més informació aquí, en el web del gencat.… Llegeix més»

Pla d’obertura en situació de contingència sanitària

Estimades famílies,
Us enviem el Pla d’obertura de centre preparat per la situació de contingència sanitària en la qual ens trobem. També us enviem el calendari escolar del curs 2020-2021. En els pròxims dies us explicarem amb més detall com seran les entrades i sortides del centre i us convocarem a reunions telemàtiques per grups.… Llegeix més»

Resultats PAU juliol 2020

Estimades famílies,
El centre vol felicitar als seus alumnes de 2n de batxillerat que s’han presentat a les PAU en la convocatòria de juny d’aquest curs, ja que tots i totes han aprovat i molts han destacat amb notes excel·lents.
Molta sort en la nova etapa que esteu a punt d’iniciar!!!
Enhorabona!!!… Llegeix més»