Sortida de tutoria de 3r ESO

Benvolgudes famílies,

Aquest dimarts dia 9 d’octubre vam fer una activitat de tutoria per potenciar la cohesió de grup. Vam fer l’activitat de passar per una teranyina, sense repetir cap forat i amb el mínim temps possible. Aquí es van inventar maneres de passar realment curioses. La segona activitat va ser passar-se la pilota sense parlar, sense que caigui a terra i l’ha de tocar tothom. Els hi va agradar i la vam repetir. Al final els hi vam deixar triar un joc i van voler fer salt de cordill, a veure qui saltava més sense tocar la corda. La valoració tant de l’alumnat com del professorat va ser molt positiva, ho repetirem!… Llegeix més»

Sortida de tutoria 1r Batxillerat

Estimades famílies,

Dimarts 2 d’octubre es va fer la sortida d’inici de curs per als alumnes de 1r Batxillerat. Va consistir en un joc de pistes per la població de Les Franqueses.
Es van dividir les dues classes de Batxillerat en quatre grups i se’ls va donar un mapa on hi havia els llocs per on havien de passar i una pista (codificada i en anglès) per trobar un sobre. Ràpidament els quatre grups es van organitzar i van anar per Les Franqueses buscant sobres.
Llegeix més»

Sortida de tutoria 1r ESO

Estimades famílies,

El passat dimarts 25 de setembre, l’alumnat de 1r d’ESO va fer una sortida de tutoria a Milpins. Cada grup va compartir un esmorzar i després va fer unes dinàmiques per reforçar la cohesió. Aquí podeu veure com de bé s’ho va passar tothom!
Si voleu veure més fotografies, premeu sobre la imatge.… Llegeix més»

Fem un cafè i parlem dels nostres fills/es

Benvolguts/des,

Des del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut us convidem a participar a la primera sessió de Fem un cafè i parlem dels nostres fills/es en aquesta ocasió sobre L’autoestima pilar del desenvolupament infantil.

– Dilluns 8 d’octubre

– 17.30 h

– Centre Cultural de Bellavista

Us informem que les places són limitades i que el període d’inscripció s’inicia el dia 24 de setembre per als empadronats al municipi i l’1 d’octubre per als no empadronats. Finalitzarà el dia 5 d’octubre.… Llegeix més»

Per a la comunitat educativa del Til.ler

Bon dia,
A vegades, ens toca viure situacions molt complicades, i ara ens toca a la meva família. És en aquests moments tan difícils quan necessitem l’escalf de la gent. I us he de dir que l’he tingut de l’alumnat, personal i famílies del Til.ler a través dels missatges que ens heu fet arribar. Això ens dóna molta força per seguir lluitant. El meu fill és viu i ha tingut molta sort. És molt fort i lluitarà però ens espera un camí molt llarg Jo no sóc tant lluitador però aquests dies vosaltres m’heu donat molta força. Us estic eternament agraït. Molts petons i abraçades de part de la família Navarro Baches.
Att. Eduard… Llegeix més»

Taller gratuït de prova de robòtica el 26-9-18, cal inscripció

Estimades famílies,

Us remetem una informació relativa a les activitats extraescolars de l’AMPA.
Comencen les inscripcions a les activitats extraescolars del 12 al 28 de setembre. Recordeu: idiomes i robòtica.

Hi ha taller gratuït de prova de robòtica el 26-9-18, és imprescindible inscripció prèvia pel taller gratuït de prova de robòtica a l’enllaç següent.… Llegeix més»

Inscripció del servei de menjador i/o acollida

Adjuntem una nota informativa relativa al menjador escolar i servei d’acollida:

Per aquest curs 2018-2019 demanem a totes les famílies que s’inscriguin via web al servei de menjador i/o acollida, independentment hagin entregat o no físicament el document d’inscripció.

Per tant, demanem a tothom que no hagi fet l’esmentada inscripció entri a la nostra web: www.tresmes.com… Llegeix més»

Inscripció a les activitats extraescolars de l’AMPA

Comencen les inscripcions a les activitats extraescolars del 12 al 28 de setembre.
Recordeu: idiomes i robòtica. Hi ha taller gratuït de prova de robòtica el 26-9-18
(imprescindible inscripció previa pel taller gratuït de prova de robòtica).

Per a més informació consulteu el nostre web, bloc AMPA Extraescolars i també us hem enviat la informació per e-mail.
Atentament,

AMPA INST. EL TIL·LER LES FRANQUESES DEL V.… Llegeix més»

Llistes d’alumnat publicades al centre

Estimades famílies,

Les llistes de l’alumnat per aules amb el tutor corresponent s’ha publicat als vidres de la porta de l’entrada del centre. Per raons de confidencialitat de dades, no podem facilitar aquesta informació per telèfon o correu electrònic. Tampoc es pot fer difusió digital (fotos, xats, etc.).… Llegeix més»

Reunió d’inici de curs per les famílies

Benvolgudes famílies,

La reunió de famílies d’inici de curs serà el DIMECRES 19 DE SETEMBRE.

1r ESO: 18 h a l’AULA POLIVALENT-GIMNÀS
2n ESO: 18.30 h BIBLIOTECA
3r ESO: 19 h Aula de VIP. A LES 18.30 h es convoquen les famílies que faran l’intercanvi amb els alemanys a l’aula de 1r A.
4t ESO: 19.15 h BIBLIOTECA… Llegeix més»