Benvolgudes famílies:
Aquest divendres 27 de setembre CGT i Solidaritat Obrera, entre d’altres entitats, han organitzat una “Jornada de lluita en solidaritat amb el poble palestí” i per a reclamar la fi del genocidi. A més, als instituts, el Sindicat d’Estudiants ha cridat a fer accions reivindicatives, assemblees, pancartes i aturades, per tal que l’alumnat pugui d’assistir a les accions del matí i a la manifestació unitària de la tarda.
Així doncs, tant els membres del professorat com l’alumnat tenen dret a fer vaga, tal i com queda recollit en la Llei Orgànica d’Educació vigent. Per aquest motiu us fem saber que:
- Es garanteixen els serveis mínims que s’estableixen a secundària i què consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats.
- El professorat pot exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot no ser comunicat a les direccions dels centres amb antelació.
- Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga, per tant, aquesta convocatòria no els afecta.
- La resta de grups, des de 3r d’ESO fins a 2n de Batxillerat, poden adherir-se a la vaga. En aquest cas, les famílies hauran de justificar la falta d’assistència de l’alumne/a mitjançant la autorització que rebreu pel TPV Escola.

