Preinscripcions 2025-2026

Benvolgudes famílies,

compartim amb vosaltres algunes dades del centre què pot ser d’utilitat a l’hora de gestionar les preinscripcions per al curs 2025-2026:

  • Oferta d’ensenyaments: 120 places 1r a 4t d’ESO. 70 places a primer de batxillerat i 70 a 2n de batxillerat. Consulta:
  • L’Institut El Til·ler pertany a una zona educativa única.
  • Carta de compromís educatiu
  • Quota de material: 80€, subvencionat en la seva totalitat per l’ajuntament de les Franqueses (alumnat d’ESO empadronat al municipi).
  • Aula SIEI, Aula d’Acollida per a alumnat nouvingut fins als dos anys, orientadores, vetlladores.
  • Tallers de suport educatiu gratuït al centre un cop a la setmana per ajudar l’alumnat a fer deures. Forma part del Projecte Educatiu de l’Entorn.
  • Aportacions: Premi Derypol. Dotació de 500€ per al centre a través d’un concurs.
  • Cantina-menjador. Té disponibilitat de menús especials per malalties, intoleràncies, al·lèrgies. Podeu consultar la pàgina web de l’empresa Tresmes on estan publicats totes les opcions de menús.
  • Quota anual de l’AMPA: 20€
    • Extraescolars: es realitzen a demanda de les famílies i sempre que hi hagi com a mínim 10 alumnes per grup.
    • Altres activitats organitzades per l’AMPA o en col·laboració amb l’institut:
      1. Curs de premonitoratge
      2. Tallers primers auxilis
      3. Tallers/xerrades per famílies segons demanda
      4. Organització de la socialització de llibres
      5. Venda de polvorons i loteria
      6. Col·laboració per Sant Jordi, Carnaval, Comiat de 4t i 2n de batxillerat i Batucada de l’Institut El Til·ler