Benvolgudes famílies,
En aquests dies us hem fet arribar la circular informativa i l’autorització sobre una nova convocatòria de vaga d’estudiants el dia d’avui 10 de maig de 2018.
Aquest curs ha estat un any complex en molts sentits i els alumnes de l’institut, sensibles amb els problemes actuals, han seguit la majoria de les vagues que s’han convocat des dels diferents sindicats d’estudiants (sempre amb autorització de les famílies, doncs sense aquesta no es podria fer).
Des de l’institut pensem que s’han de trobar alternatives i recursos que permetin els joves poder reivindicar-se i que no passin necessàriament per no assistir a classe. En aquest sentit, treballarem amb els delegats de classe per trobar aquestes possibles alternatives i obrirem debats a les sessions de tutoria on els alumnes podran exposar les seves idees.
Creiem que és un tema prou important perquè se’n parli en l’àmbit familiar. També, és una bona oportunitat per reflexionar amb el vostre fill/a sobre el contingut de les reivindicacions i la transcendència del dret de vaga i les seves conseqüències.
Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.
Atentament,
La direcció
Les Franqueses del Vallès, 10 de maig de 2018

