Problemes a l’esprint 2019

El dia 11 de desembre, els alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar als problemes a l’esprint. És una activitat de resolució de problemes en línia per a equips de centre. S’organitza un equip a nivell de centre perquè resolguin uns problemes on les respostes d’alguns serveixen com a dades d’altres. La idea era resoldre els problemes proposats amb el mínim temps possible, per tant, els diferents alumnes de 3r i 4t s’havien d’organitzar i dividir-se els problemes optimitzar el temps.

Hem de dir que s’ho van passar genial. I, no tenint-ne prou amb els deu problemes que van resoldre, també van fer els tres de propina!

La veritat és que van ser moooolt ràpids! I això ha fet que se’ns destaqui en la pàgina oficial del concurs (cangur.org -> problemes a l’esprint) com a l’institut que ha quedat 5è (d’un total de 142 equips), resolent en menys de 45′ els 10 problemes i sense errors!!!

Des del Departament de Matemàtiques, estem molt contents amb la resposta que tenen els alumnes per participar en aquestes activitats. Per la nostra part seguirem engrescant-los!