Cultura Digital

Què és la Cultura Digital?

Comunicació de la Comunitat Educativa

A més dels fulls anteriors, en aquestes carpetes hi ha tota la resta d’informació que necessita el centre. Des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d’alumnes, el PAT, fins als informes d’avaluació de cada un dels alumnes durant tots els cursos que està al centre.

COMUNICACIÓ A FAMÍLIES PROFESSORAT ALUMNAT
Carta Compromís dels Portàtils Protocol averia del portàtil Petició ordinador en préstec del centre
Carta Retorn del Portàtil Protocol averia ordinador/projector de l’aula Petició incidència del portàtil
Autorització alumnes menors de 14 anys: ús d’imatges, publicació
de dades de caràcter personal i de material que elaboren.
Carta Retorn del Portàtil
Autorització alumnat major de 14 anys:     ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material
que elaboren.
Autorització del professorat i personal del centre: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material
que elaboren.

Acolliment Digital

A l’inici de curs, en el moment en què es fa l’acollida del professorat nou, se’ls presenta les eines principals que s’utilitzen al centre. Paral·lelament, es comparteixen diferents documents i tutorials per tal d’acollir el professorat des del punt de vista digital. La documentació bàsica que s’ha creat i és compartida per tot el professorat és la següent:

Portals Digitals i Xarxes Socials

Plataforma Digital de Centre

El centre disposa d’un domini GSuite for Education propi. L’ alumnat, professorat i personal d’administració disposen d’un usuari @dperramon.cat.

A més a més disposa de l’Entorn Virtual Moodle per a cada matèria i curs.

Xarxes Socials

Descripció dels Serveis

• Ieduca
    • TPV

Competència Digital de l’Alumnat

Tot el seguiment dels alumnes, acadèmic i personal, es fa a través de fulls de càlcul que el centre ha creat i que té organitzat en unitats compartides.

Acords de Claustre i Consell Escolar