Any Internacional de la Taula Periòdica – 2019

El dilluns 9 de desembre 2019, des de l’institut Domènec Perramon hem volgut contribuir a la commemoració de l’Any Internacional de la Taula Periòdica. Ha presentat l’acte el Dr Claudi Mans, Catedràtic jubilat i professor emèrit d’Enginyeria Química de la UB, autor entre altres publicacions dels llibres:La truita cremada, La vaca esfèrica, La química de cada dia(vìdeo). Seguidament s’han recitat dues poesies de la taula periòdica a càrrec d’alumnes de 3r d’ESO i finalment hem fet la Dansa de la Taula Periòdica, a ritme de la Dansa d’Arenys de Munt amb la participació de més de 100 alumnes, amb la col·laboració d’en Jordi Roca  (vìdeo).
L’acte ha tingut lloc al camp de futbol municipal i ha estat publicat a la pàgina web de les activitats que s’han fet al llarg del 2019 a Catalunya.
A continuació tens un recull de imatges que han caracteritzat l’actuació i tot seguit uns vídeos de l’esdeveniment.

Presentació de la professora de química Agnès Molons

Intervenció del Dr Claudi Mans, Catedràtic jubilat i professor emèrit d’Enginyeria Química de la UB

Poesia d’una alumna

Poesia de tres alumnes