a Ràdio Arenys de Munt “L’espai de l’institut” 2019

Aquesta tarda, 7 de novembre 2019, s’ha estrenat a Ràdio Arenys de Munt “L’espai de l’institut”.

El programa té diverses seccions: el Perramon News (notícies), la cantina (entrevistes), la crítica (una mica de debat) i el consultori, que serà un concurs que farem participatiu via xarxes socials.

Les millors respostes tindran premi: un esmorzar per a dues persones a la cantina de l’institut. Vosaltres també podreu participar 😉

Tot plegat és el resultat de la feina que fem a l’optativa “Fem ràdio”. Us passo l’enllaç on hi ha el programa penjat perquè l’escolteu quan vulgueu.

I de pas dir-vos que si des del vostre departament teniu notícies que voleu que surtin al programa només cal que ens ho digueu 🙂 tot i que alguns alumnes ja us vindran a buscar per fer-vos més entrevistes properament.

Gràcies per la vostra atenció!

Míriam i els 11 alumnes de l’optativa Fem ràdio