Sortida Barcelona Activa 4t eso

Visita a l'espai de Barcelona Activa de 4t Eso
Visita a l’espai de Barcelona Activa de 4t Eso

El dimecres 28/11/2018 els alumnes de 4t d’Eso del nostre institut han visitat l’espai de Barcelona Activa. Aquest és un lloc gratuït de l’ajuntament de Barcelona destinat a donar diferents serveis a la comunitat. Els serveis que ofereixen estan relacionats amb:

– l’oferta de treball: veure les sortides professionals que hi ha segons els interessos de cadascú

– millora del perfil professional: realització de cursos gratuïts en diferents àmbits

– i emprenedoria: ajuda inicial per crear una empresa

Aleshores, els alumnes han realitzat un test per veure quines sortides professionals s’adaptaven millor al ser perfil personal.

En el marc de la sortida, els estudiants del nostre centre també han pogut millorar el seu nivell acadèmic/cultural visitant el Museu del Disseny i fent una ullada pel Mercat dels Encants.

Esperem que hagin gaudit de la sortida i tinguin una idea més clara del que volen fer quan acabin els seus estudis secundaris.