2n ESO – Sortida “Viu el circ!”

El dia 14 de gener de 2019 l’alumnat de 2n d’ESO de la matèria optativa d’educació física “Viu el circ!” va fer un taller a l’Esplai de Circ d’Arenys de Munt. Els nois i les noies van desafiar la força de la gravetat mitjançant la pràctica d’acrobàcies amb llit elàstic, la realització d’aeris amb teles i el masteler, i l’execució d’equilibris i jocs malabars sobre objectes tals com la bola, els rul·los i el cable. També van desenvolupar la seva creativitat, la capacitat de superació personal, la responsabilitat, el compromís, la cooperació, l’esperit lúdic i el coratge, aspectes que són importants pel seu desenvolupament personal i social. Felicitem l’alumnat per la seva participació. Enhorabona! Sou uns i unes artistes!
Professora: Inma Benedico.