PRIMAVERA , SOM ESCOLA VERDA

DILLUS 27 DE MARÇ: FESTA DE LA PRIMAVERA , SOM ESCOLA VERDA

cartellescolaverda

Farem una sortida per l’entorn d’Arenys de Munt amb l’ajut de voluntaris del poble que ens guiaran.

A la tornada l’AMPA ens ofereix una xocolatada. Seguidament plantarem un cirerer d’en Roca i un ginkgo biloba. I per acabar hi haurà l’acte institucional amb diferents activitats d’alumnes de l’institut.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

El projecte Escola Verda segueix endavant

Estem ja en el tercer any de formació i durant el segon trimestre esdevindrem ESCOLA VERDA.

El nostre institut està adherit al Programa Escoles Verdes amb el qual pretenem afrontar des de l’educació nous reptes i valors per a la sostenibilitat. La nostra aposta per ambientalitzar el centre planteja 3 grans objectius:
– Millorar els coneixements del medi ambient i reforçar els valors i les actituds de respecte i cura envers aquest.

– Millorar la sostenibilitat del centre, fomentant el consum responsable de recursos (aigua, energia, etc.) i minimitzant la producció de residus i d’emissions que es generen diàriament al centre.

– Promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa del centre (alumnat, professorat, personal no docent, pares i mares) en la millora del nostre entorn.

Les professores que dirigeixen aquest projecte són: Agnès Molons i Lluïsa Costa.

es