Nom de l'autor: V. L.

EngLHoba

L’alumnat de 1r de batxillerat ha participat aquest any al projecte EngLHoba’t. En uns tallers fets a l’institut van rodar uns curtmetratges que es van visionar, junt amb els altres instituts participants, al cinema del Gran Via 2 el 7 de juny. Ha estat una molt bona experiència que compartim amb tots vosaltres.

EngLHoba Llegeix més »

Obtención del certificado oficial de nivel intermedio (B1) y avanzado (B2) de inglés de la EOI

Por tercer año consecutivo, el Instituto Bisbe Berenguer participa en el Programa experimental de apoyo a la certificación de los conocimientos de lenguas extranjeras de la Generalitat y, como parte de este programa, ha inscrito a un grupo de alumnos de 4º ESO y Bachillerato para realizar los exámenes de lengua inglesa de la EOI

Obtención del certificado oficial de nivel intermedio (B1) y avanzado (B2) de inglés de la EOI Llegeix més »

Comiat 4t ESO

El 12 de juny els alumnes de 4t ESO van celebrar la seva festa de comiat a la sala polivalent de l’Institut. Dos representants dels alumnes van fer un emotiu discurs de comiat i d’agraïment. A l’acte hi van assistir nombroses famílies, ex-alumnes i professorat. Finalment, tots plegats van compartir un aperitiu. A continuació us

Comiat 4t ESO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut