Experiència inmersiva i exposició
El dilluns 31 de març, els alumnes de 2n d’ESO vam anar al CaixaForum en una excursió que es dividia en dues parts: visitar una exposició sobre el director i guionista de cinema Luis García Berlanga i veure una simulació amb ulleres virtuals d’una interpretació del Bolero de Ravel, portada a terme per l’orquestra del […]
Experiència inmersiva i exposició Llegeix més »










