Visita el Monestir de Santes Creus

L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida cultural al Monestir de Santes Creus, situat a l’Alt Camp. Aquesta activitat, tenia com a objectiu aprofundir en el coneixement de l’art i la vida monàstica a l’edat mitjana.

Durant la visita, van poder descobrir els espais més emblemàtics del monestir, com el claustre, l’església i la sala capitular. També van aprendre sobre la vida quotidiana dels monjos cistercencs i el paper del monestir en la història de Catalunya.

L’experiència va ser molt enriquidora i va permetre a l’alumnat connectar els continguts treballats a l’aula amb el patrimoni històric del país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>