Tallers d’immersió lingüística en anglès #ESTFE21

Durant el 1rtrimestre l’alumnat de la ESO ha participat en uns tallers d’immersió lingüística en llengua anglesa subvencionats mitjançant el Fons Social Europeu.

Els tallers realitzats son:

Magic English Teacher a 1r, 2n i 3r  d’ESO

Som un centre ple de màgia!

Aquesta setmana ens ha visitat en Magic English Teacher, un mag professional nascut a Nova York, que va sorprendre i divertir els nostres alumnes (i alguns professors/es!) amb els seus trucs de màgia. Tot l’espectacle fou en anglès.  Els alumnes havien treballat prèviament a l’aula el vocabulari i expressions necessàries per gaudir i participar a la sessió. Fins una altra, Magic English Teacher!

Xerrades CRAZY USA 4t d’ESO Els alumnes de 4t d’ESO van poder disfrutar d’un taller amb una persona vinguda de EEUU que els va explicar aquelles curiositats boges dels americans.